Hei hei...

Hei hei...

lørdag 19. juni 2010

Oh, hvilken herlig sommer....

Nei nå tror jeg at jeg bestiller meg en sydentur.....den tanken har jeg aldri hatt før....men nå ser ut som det er eneste mulighet for sol i sommer....dessuten har jeg hatt influensa i nesten 1 uke også....formen og humøret er ikke helt på topp nei....

Forrige lørdag var jeg sammen med hagelaget på tur til Stadsbygd....der var vi på besøk i flere besøkshager....mange fine busker,trær og blomster....









Jeg vet ikke helt hva alle plantene heter, men det gjør ikke så mye for min del.....det er fargene som teller.....En kjempefin, koselig og lærerik tur....

1 kommentar:

  1. Gjør det du :)Vi tok en hopp på tur og kom hjem i helga etter en uke på Santorini. Det var livsnødvendig nå, skulle vi greie å gå videre med dette været :)) Du, vi har noen små som venter på deg her vi :)))

    SvarSlett