Hei hei...

Hei hei...

onsdag 28. juli 2010

Nye hagebilder....

Her kommer noen nye bilder fra hagen her i Langmyra....jeg har vært på salg å kjøpt nye stoler til uteplassen ved garasjen.....kunstrotting, som tåler å stå ute....Dette er den varmeste plassen på hele tomta, så her er det greit med et lite solseil, som skjermer litt av den varme sola....








Ellers så skal jeg ikke skryte på meg så mye nytt i hagen....har egentlig ikke gjort så mye, men begynt så smått med duk og barklegging i noen av de nye beddene....har også begynt så smått med en liten solkrok til....staur til gjerdet er kommet opp, ripsbærbusker er plantet i dag, pluss noen nye stauder her og der....mangler noen rosebusker, men de får jeg ta en annen gang....




Her kommer noen bilder av hagen........




























1 kommentar:

  1. For en nydelig hage, masse fine detaljer!
    Koselig blogg du har, la meg til som følger jeg.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett