Hei hei...

Hei hei...

søndag 17. oktober 2010

Høstferie.....

Jeg er alene hjemme....familien min har reist til syden i høstferien, men ikke jeg....absolutt ikke jeg....jeg vil ikke, så enkelt er det....koser meg med late dager, trekking av båtputer og annet håndarbeid....kameraet mitt er med på ferie, og ikke finner jeg det gamle digitalkameraet heller....men det gjør ingenting....jeg har noen gamle bilder.....

Her er et bilde av trappen opp til andre etasje...den gamle trappen skal nå få nytt rekkverk/gelender....det gamle, nydelige rekkverket som var her fra før måtte vi sage ned da vi flyttet inn....vi fikk nemlig ikke opp hverken senga eller sofaen...


Ja så blir det endelig snart ny ytterdør også....God kveld.....

4 kommentarer:

  1. Neimen, Anne da!!!! Sier du nei til en sydentur?!

    SvarSlett
  2. Syden er ikke noe interessant for min del....sånn er det bare.....

    SvarSlett
  3. Enig med deg , godt å sulle heim også i høstferien - men de har det sikkert toppers de som er i syden. Kos deg heile høstferien!!!

    SvarSlett
  4. Hei og takk for kommentar på Min Basar. Jeg har notert meg at du også ønsker å kjøpe bordet. Nå virket Randi rimelig sikker på at hun skulle ha det og har planlagt å hente det på torsdag. Skulle hun mot formodning ombestemme seg, hører du fra meg.

    Ha en flott kveld.

    Marit

    SvarSlett