Hei hei...

Hei hei...

søndag 6. februar 2011

Snart morsdag....

I forbindelse med at det er morsdag neste søndag, har jeg strikket litt gaver til mor.....ikke til min egen mor, men kanskje noen liker det og kjøper det til sin mor....jeg skal nemlig legge ut varene på vår lokale butikk "Galleri Frøyværingen"
Nå har jeg hatt ett eller annet virus i kroppen de siste 5 dagene....med andre ord, syk... jeg har vært oppe i hele dag uten noen form for smertestillende....og da begynner de små grå å virke igjen...jeg har funnet frem en UFO som jeg har sååååå lyst til å gjøre ferdig...må bare bestille meg noen meter stoff til kanten først....


Dette skulle i sin tid være et "julesengeteppe"....og stort er det....252 log cabin blokker(ruter)....ingen plasser i teppet møtes like stoff....
Jaja...dette var dagens oppdatering.....
God kveld fra meg til deg.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar