Hei hei...

Hei hei...

søndag 26. mai 2013

En god dag...

I dag har det vært en god og fin dag her hjemme hos meg...planting, litt maling, grilling, og gressklipperne mine, Gutta Boys, har fått kommet på sommerbeite...de var så ivrige i tjenesten at de begynte å forsyne seg av plantene mine.....
  
 
 
 
Nå har det meste av stauder kommet seg opp av jorda, sommerblomstene er kommet i krukker og kar, 2 platter er blitt beiset, og litt malingsarbeid er unnagjort...føler at jeg er kommet godt i gang denne våren....





Ha en fin kveld....

2 kommentarer:

  1. Åh så fine glade bilder du viser frem her da!
    Her er det sommer!

    SvarSlett
  2. Må bare legge till nå når jeg har lest ikapp, gratulerer till nye trivelige fölgere.
    Det er visst litt for mye å stå i her omkring nå for tida, tiden rekker ikke riktig till for allt man vill gjöre og blogging mm. Har ikke så mange timer over till det når man jobber heltid attpå og ugresset står på kö i bedene her... hihi. Men nå skal gresset klippes innen det kryper inn over dörrstokkene her.
    Ha det så underbart gott i helgen nå og kos deg med sommern!
    Klemmer fra Lena i Sverige

    SvarSlett