Hei hei...

Hei hei...

tirsdag 20. mai 2014

Planting....

De siste dagene har vi hatt et nydelig vær her på Frøya....vindstille, sol og varme....det liker vi....jeg har startet med litt planting i krukker og kar....tror jeg nesten har 70-80 kasser, krukker og kar jeg skal fylle....men det er bare hyggelig arbeid det...
 
Utenfor en del av hønsegården har jeg lagt stein, duk og fylt på med sand...litt småplanting i krukker har det blitt her også...
 
 
Jeg har også blitt fristet til å kjøpe noen nye krukker/kurver...de er plantet med granium, stemor og silverfalls(hmmm,heter de det....)

Dette er en nyhet vi tok inn på gartneriet i år....den heter luberaria...

Koseplass bak fjøset...alltid sol her....


Jeg vet ikke helt hva jeg skal plante i båten min i år, men jordbær, tagetes og ringblomster har foreløpig funnet sin plass....



 
Nytt sink/kurvfat med chrystantimum...
 
Ha en fortsatt fin uke.....

4 kommentarer:

  1. Herlige bilder, skikkelig sommerstemning. Så mange krukker du har, litt av en jobb det, men enig i at det er koselig:)
    Ønsker deg en flott uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei....flott at du har funnet tilbake til bloggen din....jeg ønsker flere flotte innlegg fra deg :)

      Slett
  2. Hos deg oser det sommer og sol, varme og glede :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så mage fine koseplasser du har rundt omkrig. (",)

    SvarSlett