Hei hei...

Hei hei...

mandag 13. april 2015

Drivhusgleder...

Jeg har sådd mange stauder og sommerblomster....her kommer noen bilder fra drivhuset mitt:
Jeg har også hatt med meg noen sommerblomster hjem fra gartneriet på jobb....


Jeg skal også henge opp denne krydderhyllen jeg fikk tak i på Finn.no...nydelig lyseblå, hel og fin...
Den grønnmalte skuffen og vinduet fikk jeg tak i på vår lokale gjenbruksstasjon...
 
Her har jeg sådd Cosmos...en herlig, stor sommerblomst....
Gullhumlen jeg fikk en liten avlegger av hos en kjær kollega, vokser nå langt oppover veggen i drivhuset....er vel på tide å plante den ut snart...


Ha en fin dag..... 

5 kommentarer:

  1. Åh, så utrolig mange flotte blomster du har ;-) Jeg synes det er så fint med masse, masse, masse blomster, men jeg har dessverre ikke så veldig "grønne fingre", så her går det for det meste i stemor og pelargonia ;-) Men...fint det også ;-)

    Ønsker deg en super kveld!

    SvarSlett
  2. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    SvarSlett