Hei hei...

Hei hei...

torsdag 13. august 2015

Gult....

 
Rundt fjøset der hønsegården ligger, finnes nesten bare gul/røde blomster og busker....
 
Ringblomster har jeg sådd i to selvsnekrede kasser av drivved...enkelt og greit, og nå blomstrer de....og kommer igjen år etter år....



Den eneste stauden som var på tomta den gangen vi flyttet hit var denne fagerfredløsen....den trives overalt og sprer selv veldig ....har også noen gule potentillabusker, som blomstrer på denne tiden....

Blomkarsen er en sommerblomst, så den sår jeg hver vår...herlige gul/røde farger....

Jeg liker gule blomster, men jeg liker også å ha kontroll på hvor de er....(hahaha) de får ikke være hvor som helst i hagen min.....og de passer så godt hos hønene, som bestandig napper en godbit når de er i nærheten....

Her er en liten del av flokken min....
Ha en fin kveld....

2 kommentarer:

  1. Nydelig, nydelig, nydelig :-)
    Blir det noe ugress i kassen med ringblomstene? Eller trenger du ikke å gjøre noe med disse blomstene? Jeg tror jeg MÅ ordne meg et sted med ringblomster. Det er jo så fiiiiint :-)

    SvarSlett
  2. Herlige høner så fint de har det hos seg!

    SvarSlett