Hei hei...

Hei hei...

tirsdag 23. februar 2010

Maling og trekking

I dag har jeg malt ferdig pikettitteren, som jeg kjøpte på loppemarked for ett par år siden....speilet er rustet og stygt, så jeg må nok få i nytt speil neste gang jeg er i byen....

Denne gamle "puffen" kjøpte jeg på bruktbutikk i 1988, sammen med 2 ørelappstoler....de ble den gang trekt i grå/rosa farger( det var jo såååå moderne den gangen) tenkte å trekke den i naturfarget lin, men jeg fant ikke igjen stoffet når jeg nå endelig skulle starte...derfor ble det et annet møbelstoff i beige istedet...men jeg trekker den om igjen når jeg finner det rette stoffet....det er ikke noe problem her i gården...

Ellers så er det ganske så kaldt her i Langmyra...varmepumpa går på fullt og det fyres alt vi kan nede i stua....men kulden har satt seg langt inn i marg og bein....nei nå må våren komme snart....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar