Hei hei...

Hei hei...

søndag 9. mai 2010

Heklerier


Begynner du å bli lei av all heklebloggingen min? Javel, men dette blir det siste innlegget med heklerier på lenge....i morgen starter jeg prosjektet med omtrekking av en stor tank/supplybåt....da blir det ikke noe tid til håndarbeid...i tillegg starter jeg med 2 campingbiler også, så her blir det nok å gjøre....og alt skal gjøres innen en måned....jaja, sånn er det her hos meg noen ganger.....

Om du ser ble det 2 gruyekluter til i dag før jeg nå tar kvelden....



Disse sommerfuglene har jeg heklet etter et mønster som jeg fant på nettet...10-15 minutter tar det å hekle en....raskt arbeid med andre ord....





Denne brikken ble også til for noen dager siden....i utgangspunktet skulle den bli en gryteklut, men den ble litt for stor ....fin som en liten brikke, synes jeg.......

2 kommentarer:

  1. Så flotte de var - og så stilig turkisfarge! Flotte brikker under her også!

    SvarSlett
  2. Syns det er koselig med heklingen din jeg Anne. :-)

    SvarSlett