Hei hei...

Hei hei...

lørdag 31. juli 2010

Kjelke på veggen.....

Her i huset har vi mye rart på veggene....ta for eksempel denne gamle kjelken, som jeg har hengt på veggen som en hylle.....denne liker jeg veldig godt....ideen fikk jeg igjennom et interiørblad jeg kom over her tidligere i sommer....




For noen timer siden fant jeg oppskrift på denne hjertegrytekluten.....den finner du på denne bloggen hos www.olavas.blogspot.com Hun har kalt den for olavas grytehjerte....denne måtte jeg , selvfølgelig, prøve med det samme....og ettersom jeg er så glad i blått, så ble den slik:

Min klut ble litt liten fordi jeg ikke hadde samme garntykkelsen som oppskriften, men pytt pytt, dette er bare en liten prøve.....


Flere kluter ble ferdige i dag...










Jeg vet ikke helt hva Mia og venninnene har holdt på med i dag, men dette bildet lå igjen på kameraet mitt....ikke sminkekurs ihvertfall......

2 kommentarer:

  1. Så stilig med kjelke som hylle, kjempefin!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Den kjelken var virkelig en god idè du :) Bare så synd at jeg ikke har en slik!

    SvarSlett