Hei hei...

Hei hei...

mandag 16. august 2010

Stolene.....

Stolene jeg har trekt om har jeg helt glemt å vise dere bilder av.......eieren ønsket oransje trekk, og det fikk hun....(dårlig bilde, fargen er litt mer knall)



I helga har jeg og modern vært på bybesøk....jeg overnattet for første gang denne sommeren i campingvogna vår på Ånøya, Melhus kommune...På lørdag dro vi til Rennebumartnan....mye fint å se på i alle buene...men det var skikkelig varme akkurat denne dagen, så etter noen timer satte vi kursen tilbake til Trondheim ....

På søndagskveld var jeg hjemme igjen....Mia`s venninne Ingrid fra Halsa, var kommet på et besøk ....ridebesøk kaller jeg det....for i disse dagene er det bare hest, hest og atter hest som teller....



Her er Mia på Maria`s hest, Logine...






Oppstilling med alle tre før leiken kan begynne...












Hmmmm, har hesten din krympet, Maria?












Mia og Ingrid på hver sin shetlandsponni, Blacky og Balder....











Ponnileik i full galopp............
I hagen blomstrer det for fullt i disse varme dagene....selvfølgelig måtte jeg på Plantasjen når jeg først var i byen...det ble med litt forskjellig hjem denne gangen....må vel få alle plantene i jorda i morgen tenker jeg..........




















Vi har også begynt med å sette opp arbeidsbua mi....den blir ikke så stor, ca 15-18 m2, men jeg gleder meg veldig mye til innflytting....få samlet mine symaskiner, opptrekkerverktøy og alle stoffene mine på en plass....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar