Hei hei...

Hei hei...

fredag 24. september 2010

Ostekake....namnam.....

Jeg er akkurat ferdig med en ostekake, og klokka har blitt 0050....Denne har jeg bakt til sanitetens loppemarked i helga....
Jeg har vært på en tur til Hitra i dag....som sjåfør for mor, søster og døtre....god middag på Hjorten og litt handling her og der....for sjåførjobben fikk jeg dette melkespannet, kjøpt på Fagmøbler.....søtt og helt i min stil....


Til slutt i dag vil jeg vise dere det fine speilet som jeg fikk av svigerforeldrene mine....dette er et speil som har hengt på hytta i hvertfall 20-30 år...nå henger det under trappen hjemme hos meg, og jeg liker det veldig godt....

Da må jeg finne senga....loppemarkedet i morgen......god natt....

1 kommentar:

  1. Nå husker jeg at noen nevnte at det var loppemarked ja. Men nå har jeg en avtale om en tur til Hitra! Blir helt sikkert trivelig det også :)

    SvarSlett