Hei hei...

Hei hei...

lørdag 26. mars 2011

Jeg har heklet meg en pute.....

 -  og sydd meg 2 poser....
Putemønsteret har jeg funnet opp selv....enkle striper og små blomster, som jeg festet til slutt.....dsse tingene skal jeg ha selv.....

Har skiftet litt i tallerkenhyllen min ....litt mere blått der også....fat fra fjorårets loppesessong....
Og den lille sinnataggen ligger fremdeles i sofaen....han har fått seg nytt lyseblått fleecepledd...han er jo helt "in"han også...

Den siste uka har gått med til sying av båtputer...eieren har fått de, og jeg kan hekle videre på flere puter....ha en fortsatt fin helg....

3 kommentarer:

  1. KJempeflott pute!! Blått er kult! Skikkelig fint ble det i sofakroken! Ha en flott søndag! Klem

    SvarSlett
  2. Fin pute og poser! Døkti du Anne :)

    Håper våren kommer snart nå. I fjor blomstret krokusen 2 april, tror di blir litt senere i år..

    SvarSlett
  3. Venke: fint å høre fra deg igjen....har du det bra hos "søta bror"? flytt hjem igjen sier nå jeg.....

    Heidi: det blir vel vår i år også, men jeg også lurer på når....gleder meg til å se hagen din i år også....tar gjerne imot avleggere vet du.....

    SvarSlett