Hei hei...

Hei hei...

tirsdag 17. januar 2012

Min dag....

Hei å hå....i dag er det min dag....hurra for meg.....
Flere blomsterbuketter har jeg også fått.....koselig ja...

Min dag er i dag, 17januar, men ute er det lite som minner om vinter...se selv:

Dette er hobbybua mi....ikke helt ferdigmalt enda, men det blir vel kanskje tid til det utpå vårparten.....


Disse bildene tok jeg for noen timer siden...været var helt perfekt...ikke snø, ikke vind og med 4-5 plussgrader....det var godt å være ute.... Ha en fin uke.....

3 kommentarer:

  1. Gratulere med den store dagen. Håper den har vært helt topp og at du mange gaver har fått:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer. :)) Søte blomster.
    Klem M

    SvarSlett
  3. Åh så fint du har det! Jeg blir helt lyriskt og vill bare att det skal bli vår og sommer på en gang! Grattis i efterskott, håper dagen var like fin som hagen! Klem

    SvarSlett