Hei hei...

Hei hei...

søndag 25. mars 2012

Vaffeldag -loppemarked

I dag har jeg vært en tur på loppis....ikke de helt store funnene, men hadde bestemt meg for å kjøpe messing lysestaker, som jeg skulle spraylakkere...som sagt, så gjort....
Det fikk holde med 5 stykker....
I tillegg fant jeg noen gardiner, men min gode venninne Elisabet rasket til seg 8 lengder, og da ble det bare 2 på meg....vet ikke helt om jeg skal ha dem på stua enda....en liten prøve kommer her:
Gardiner til 20 kroner har jeg aldri hatt før....nå er de nyvasket og rene....
Som du ser vokser også pellisene godt.....

Og ettersom det er vaffeldagen i dag, så har Mia nettopp stekt vafler til oss....
De var kjempegode....Stor takk til Mia.....


Ha en kjempefin uke....



1 kommentar:

  1. Veldig fine gardiner og det gjör jo ikke noe ont att de kostet litt mindre enn vanlig! Sånnt går jeg igang på, så her hjemme har jeg flere gardiner i den prisklassen... hihi
    Problemet med sånne gardiner er ikke priset uten att de kanske ikke er lange nok eller for få till ett helt rom... ja ja
    Klem

    SvarSlett