Hei hei...

Hei hei...

tirsdag 10. juli 2012

Hagebilder...

Her kommer noen hagebilder...vi bygger for tiden platter og lager blomsterbed....ta en titt.....

Her i midten skal det bli bed med litt busker og stauder....
Her blir det også bed med litt hvite busker, hvite og gråblå studer....må vel vente til høstsalget med å fylle opp disse bedene...










Det får være nok bilder for denne gangen....som du ser er blått min ynglingsfarge, som går igjen hele sommeren igjennom....forresten har jeg kjøpt meg en gammel trebåt, men resten av den historien kommer i ett annet innlegg....

Ha en fin tirsdagskveld.....









3 kommentarer:

  1. For en fin hage! -Og så mye blomster i krukker og kar! Veldig fint når man passer på å vatne og knipe av visne blomster og blad;) Lupiner er så fint, men nå er det mange som vil den til livs...

    SvarSlett
  2. Åh så mange fine bilder! DU/dere er veldig flinke!
    Tenk om jeg kunne ha tid till sånne pysslerier! Kjenns langt ifra nå!!! Men kansje under ferien min...

    SvarSlett
  3. Ååå for en hage,full av fantasi,
    vakkert. :))
    Ønsker deg en flott sommer.
    Klem Mette.

    SvarSlett