Hei hei...

Hei hei...

lørdag 6. oktober 2012

Epla....

Jeg har hatt nettbutikk på epla.no i snart 2 år, men ikke lagt inn så mye for salg det siste året....nå har jeg begynt å legge inn litt håndverk for salg, så ta en tur innom å se...

www.epla.no/shops/bestemorshus

Der vil du etterhvert finne litt av hvert som strikking, hekling, sying, omtrekking og kanskje litt trearbeider.....

Det er ikke så lenge til jul, så kanskje du finner en eller annen julegave der....

Ha en fortsatt fin helg!!!!!!

4 kommentarer:

  1. What a beautiful billows you have made!!! I love the mixture of red and white!!! I think I have to try this log cabin too in Christmas colors!!!
    Have a nice sunday!!!

    SvarSlett
  2. Har ikke lagt ut noe på epla jeg heller, men må vel få opp produksjonen igjen. Jeg noterer 2 sett engler på deg :) Nå skal jeg inn å titte i butikken din.
    God natt fra meg
    Randi

    SvarSlett
  3. Hei hei. Engler skal bli. Send meg en mail så vi får utvekslet info på idepuffen@gmail.com
    Hei hopp

    SvarSlett
  4. Så fine puter, log cabin er en favoritt hos meg :))

    SvarSlett