Hei hei...

Hei hei...

tirsdag 29. januar 2013

Gammelt bord

Jeg holder fremdeles på og rydder på låven min...jeg kaster ikke så mye, men sorterer ut ting jeg ikke har bruk for lenger....dette skal da leveres til loppemarked.....

Plutselig fikk jeg øye på dette gamle bordet, og da vet dere hva som skjer???? Jo, jeg må prøve det på kjøkkenet....


Bordet har en fin blå/turkis farge, og trehvit bordplate....


Men det er ikke alle i familien min som liker alle de gamle tingene jeg samler på, så jeg får spørre mannen i huset om hva han synes....Vår smak er totalt forskjellig når det gjelder alt egentlig...

Duken på bordet er også etter min bestemor....

Nå var jeg så godt i gang med å prøve forskjellige ting at jeg fant frem en fillerye som svigerfar engang har vevd....han var virkelig flink med veven, og det er vel bare en 7-8 år siden han sluttet å veve....han er nå 86 år....
Fargene passer veldig godt til bordet og alt det andre på kjøkkenet....
Jeg har mange flere filleryer, men det er bare denne som er vasket foreløbig....de resterende mattene på vente til sommeren.....

Ha en fortsatt fin uke.....



1 kommentar:

  1. Du har det veldig fint og fargestemt der nå syns jeg, boret passer jo helt perfekt inn i ditt kjökken!
    Du er flink!
    Ha en fantastisk uke!

    SvarSlett