Hei hei...

Hei hei...

tirsdag 3. juni 2014

Nye prosjekter...

 
Hva er det jeg holder på og roter med nå tro??
 
Vi bygger drivhus til meg... :)

Og jeg bygger større innhegning til hønene mine....De ødelegger alt jeg planter, og i tillegg skal jeg så litt plen....da er det greit å vite hvor de er....ellers så graver de opp alle plenfrøene mine...

 
I tillegg så har jeg lagt duk for her skal det bli litt større platting med hekk rundt, og blomsterbed uten ugress...

Litt arbeid må man ha når man bor på gammelt småbruk....

Ha en fin dag...

9 kommentarer:

  1. kor du jobbe på!! Men fint blir det!!

    SvarSlett
  2. Å du er heldig som får så flott
    et drivhus - Sukk det drømmer jeg
    også om :)

    Små og store prosjekter må man ha,
    det gir jo mening i hverdagen.

    Her holder jeg på å "ommøbelerer" i
    blomsterbed.

    Solklem <3

    SvarSlett
  3. Så flott det blir, drivhus drømmer jeg også om, men det var det med alle prosjektene da...

    Det er veldig lett å delta på utfordringer hos NIB, du bare trykker på "add your link" nederst på innlegget, kopierer inn "adresselinja" til blogginnlegget ditt, skriver inn det som skal stå under bildet og velger bilde. Alt går av seg selv egentlig :) (og jeg er fryktelig dårlig til å forklare...)

    Bare å hoppe i det, lykke til!

    SvarSlett
  4. kor flinke du er --- her hos oss er det berre plen og noen plastblomster -- skulle ikkje tru at eg har hagebruks utdanning i tilegg te agronom ...
    men det har vel med prioriteringa tenker eg --- nyt dagene . monika smil

    SvarSlett
  5. Så deilig du har det....et lite paradis rett og slett!!!Og bedre blir det visst slik som du styrer på skjønner jeg...det er ihvertfall utrolig kjekt å styre og forbedre,er i dn prosessen selv (og den blir man visst aldri ferdig med) ;)
    Tove :)

    SvarSlett
  6. Takk for hyggelige kommentarer...dette er jo mitt paradis, og her er allting lov, og ingenting er perfekt....slik liker jeg det.... :)

    SvarSlett
  7. Hei!

    Kom over deg via NIB. Slik sett er Nib grei å ha! Så kjekt å sjå kva du driv med og eg kjenner eg vert inspirert. Bur i gamle bestemorshuset sjølv og er nok å gjere, men så kjekt!

    Helsing Ingvild

    SvarSlett
  8. Hei igjen!

    Eg går i tankar om heimebygd drivhus sjølv med gamle vindu. Kva har dåke brukt til golv/fundament? Kva tenker dåke å bruke til tak? Bruker dåke gamle vindauge?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Ingvild....på gulvet har jeg lagt tykk duk og har fylt opp med singel...taket er kommet på og det er takplater, som slipper inn lyset...deler av drivhuset har hele panelte vegger og på resten er det satt inn 10 gamle vinduer....nå skal det males utvendig...håper dette ble litt forståelig.... :) og takk for koselige kommentarer...

      Slett