Hei hei...

Hei hei...

tirsdag 12. juli 2011

Hva har jeg gjort de siste dagene.....

Jo, jeg har virkelig fått gjort en del....og bra er det, for varene mine går unna på butikken vår, Galleri Frøyværingen.....turistene har ankommet øya....da er det tid for å produsere nye varer...
Det ble sydd puter og toalettmapper i dag......


Jeg har vært og kjøpt meg enda ei matte fra ei eldre venninne, som er så flink til å veve og til til å bake.....

Ellers er været skiftende så det blir litt på og av med hagearbeidet....har mange planer, men vet ikke helt om jeg kommer i mål denne sommeren heller....

Men først må jeg ta meg av alle møblene som står i kø oppe på låven....mange, mange stoler og sofaer som skal ha nye trekk, så jeg blir ikke helt arbeidsløs med det første....

Jeg har forresten prøvd meg på å trekke en gammel stol i dongeristoff....en ide`etter Randi med bloggen ide-puffen.blogspot.com flinke, kreative Randi som får til alt....
Ha en fin uke......

1 kommentar:

  1. For et koselig hus og koselig blogg! Deg vil jeg følge! Ekstra kjekt at du bor på Frøya siden min datter heter Frøya :) vi kjører gjennom Trøndelag nå på vei hjem til Bergen. Skulle nesten vært og sett Frøya og butikken din. Men synn det er midt på natten.. Klem fra Linn

    SvarSlett