Hei hei...

Hei hei...

mandag 4. juli 2011

Min båt er lastet med......

Nei nå lyver jeg....det er ikke min båt....men i går var jeg ute på en liten båttur sammen med min gode hagevenninne Gunhild og hennes mann Jan Magne.....målet var å samle inn rakved....og det gjorde vi....ble litt redd for at det ikke ble plass i båten til meg til slutt.....
Gunhild er over gjennomsnittet interessert i hage....en hage med rakved og steinformasjoner....Gunhild elsker å bruke rakved og stein i hagen sin....så har hun fått til en vidundelig flott hage og da.....
Takk for en fin tur, Gunhild og Jan Magne.....( de har lovt meg flere turer, gleder meg.....)
Ha en fin uke......

1 kommentar:

  1. Hei Anne! Kunne ikke la vær å legge meg som følger av denne koselige bloggen:o)
    For et koselig hus du har! En ordentlig drømmeplass!

    Heleneklem

    SvarSlett