Hei hei...

Hei hei...

søndag 24. mars 2013

Krydderhylle...

Hvordan gikk det egentlig med krydderhyllen min, som jeg fant uti vedbua hos min mor?

Joda, den er bli sprayet med hvit maling...jeg ønsket meg den lyseblå, men her utpå Hitra og Frøya var det ikke store utvalget når det kommer til sprayfarger...

Kanskje jeg sprayer den om igjen hvis jeg kommer over en fin lyseblåfarge når jeg er i Trondheim en gang....men ble veldig fornøyd med hvit også....

Nå er det påske, og været er flott med sol og litt varme...vi blir hjemme denne påsken alle sammen...det frister ingen her med hyttepåske på Røros i år...kanskje fordi kailln har fått influense akkurat nå...vi får kose oss hjemme og håpe været holder seg like flott i store deler av påsken....

Ha en fin palmesøndag........

2 kommentarer: