Hei hei...

Hei hei...

mandag 25. mars 2013

Lenefrø...

For en tid tilbake fikk jeg en del frø i posten fra Lene, med bloggen www.hagenigutua.blogspot.com
Noen av disse frøen sådde jeg i drivhuset på jobb, og noen sådde jeg hjemme...
 


 
Jeg vet ikke helt hva det blir av alle disse frøene, men jeg får vel svaret når de begynner å blomstre.
 
Jeg har også sådd tomat og agurk i drivhuset...vi trodde ikke det ville spire så mye av frøene for de var en god del år gamle....men tomat og agurkplanter ble det veldig mye av....
 
 
Får vi ikke solgt alle plantene har vi tomater og agurker i lang tid fremover....
 
Vi tar også stiklinger av pelliser og mye andre planter som vi synes er fine...
 
 
 
Vårfølelsen i drivhuset er helt magisk, men ute har det snødd litt, men nå skinner solen igjen.....
 
Ha en fin mandag....
  
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar