Hei hei...

Hei hei...

mandag 20. januar 2014

Gamle saker...

Min mor har nettopp flyttet inn i en trygdebolig...hun fikk ikke med seg alle tingene sine fra bestemorshuset...jeg fikk denne flotte muggen, som jeg hadde ønsket meg så lenge....

Muggen er fra Egersund og er helt fri for nagg eller skår...den er helt perfekt...og den var 80 år i 2013...den er nemlig etter min bestemor, som fikk den i bryllupsgave i 1933....gjett om jeg er glad i denne muggen.....

Kanskje du også har noe gammelt som du er veldig glad i???
 
 
Ha en fin kveld.....

3 kommentarer:

  1. Nydelig mugge du har fått:)

    Jeg har masse gammelt, setter så pris på tingene.

    Gratulerer med vell overstått bursdag.

    Klem Gerd Kr.

    SvarSlett
  2. Nydelig mugge, med historie, ein skatt skjønner du ble glad for den.
    Gratulerer med overstått dag , pizza høres mye bedre ut enn søtsaker, enig med deg der.

    Klem,

    SvarSlett
  3. Waaav så nydelig gammel mugge , heldig du !

    SvarSlett