Hei hei...

Hei hei...

fredag 31. januar 2014

Siden jul har jeg strikket litt...akkurat nå skal jeg starte på en Mariusgenser til Mia...vi har også startet ett prosjekt sammen Mia og jeg...vi skal hekle ett slumreteppe sammen, som Mia skal ha på rommet sitt...fargene er det hun som bestemmer...det blir 2 rosafarger, 2 lillafarger, 2 gråfarger og hvit...hun har nettopp lært seg å hekle og har kommet til den fjerde ruten...så jeg tror dette blir ett langtidsprosjekt...

Disse 8 parene med Mariussokker har jeg strikket nå etter jul, innimellom litt heklearbeid...som mange andre må jeg ha flere prosjekter samtidig....


Været er fremdeles flott med litt sol, ingen nedbør, men med litt vind....men det tåler vi så lenge snøen holder seg borte....men kanskje det hadde vært bra med litt nedbør nå etter storbrannen vår...det er fremdeles veldig tørt overalt....vi får alle være veldig forsiktige, slik at vi slipper flere slike forferdelige branner....

Ha en fin helg....

2 kommentarer:

  1. Det var fine sokker!!
    Jeg elsker strikkesokker og har heldigvis både mormor og mamma som
    elsker å strikke :-)
    God helg!!!

    SvarSlett
  2. Flotte sokker og spennende og herlig samarbeidsprosjekt:))
    Godt å vite at dere er ferdig med brannen og at ingen hus gikk tapt...ikke moro med den vinden og det tørre landskapet vi nå har..
    Ha ei fin helg, klem fra mæ;)

    SvarSlett