Hei hei...

Hei hei...

lørdag 22. januar 2011

Konsert...

I kveld har Mia og flere fra kulturskolen her på Frøya debutert sammen med Trondheimsolistene....konserten var i Sletta kirke her på Frøya....Mia var veldig spent før hun dro...
Selv hadde jeg ikke anledning til å dra på konserten, men ifølge den stolte far gikk alt kjempefint....flinke jenta mi....

(bildet er lånt fra frøya.no )

Her ser du kulturskoleelevene da lokalavisa Hitra-Frøya var på besøk i forkant av konserten....

                                        (bildet er lånt fra hitra-froya.no )
Ha en fin uke....

3 kommentarer:

  1. Alltid litt spenning før slike store ting skal skje,det var jo leit at du ikkje kunne vera med,då! Flott jente:0)
    Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  2. Sååå koselig blogg du har. Kulturskolene gjør en fantastisk jobb og er så viktig for ungdom. Min mellomste har spilt piano og keyboard i flere år. Herlig når de har konserter.
    Så ser jeg du har tatt opp Graniumene (?)Jeg har for første gang hatt to i kjelleren i vinter. Jeg klippet dem ikke ned og nå spirer de igjen. Skal jeg bare la de spedespirer stå og klippe bort resten av det døde?
    Så har dere så mange flotte dyr.(misunnelig)Er det en Podenko dere har? Flott hund.

    Og ja jeg lager ugler til deg. Vil du ha den ene med blått som jeg blogget i dag? Og så lager jeg en litt mindre i andre blåfarger?
    Fortsatt fin helg
    Randi

    SvarSlett
  3. Hei bare meg igjen.
    Send meg adressen din på http://ide-puffen@gmail.com så får du et kontonr til meg.
    Ha en toppers uke.
    Klem Randi

    SvarSlett