Hei hei...

Hei hei...

mandag 3. januar 2011

Ut med jula.....

Den gode hverdagen er her igjen......jula er nesten ute, men hva skal man ta inn i stedet?...
Pynten jeg fikk til jul er jo allrede kommet på sin plass....

Alle graniumene, som jeg klipte ned i november, har allerede vokst mye.....og fyller mange vinduskarmer her hjemme.....

Plutselig kom jeg på dette veggteppet i tovet ull, som jeg kjøpte av en venninne(kunstner) lille julaften....har liksom ikke funnet den rette plassen for det enda fordi det krever litt veggplass....men litt nytt ble det da jula dro sin vei.......

Dessuten har jeg strikket 7 par selbuvotter i mellomjula innimellom juleselskaper her hjemme og borte....
Godt i gang med produktsjonen til neste juls julebutikker....

Ha en fin kveld.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar