Hei hei...

Hei hei...

onsdag 25. desember 2013

Lille julaften fikk jeg skiftet gardiner og puter....treet ble hugd og fikk komme inn...alle hvite julestjerner  ble skiftet ut med mange røde stjerner...Å joda, det ble jul i huset i år også....
 
Fra Mia fikk jeg dette fine serviset....det ble brukt med en gang til julefrokosten.....kjempefornøyd jeg altså....
 
Årets juletre var det Mia og Maria som var ute og saget ned....fint det også....
 
Alle de hvite julestjernene er byttet ut med røde....tror jeg har en 10-12 stykker rundtomkring i vårt lille hus....og alle har jeg laget selv....(stolt ja...)
 
 
 
Enkelt kjøkken med enkel pynt....
 

 Liten stue med litt mere pynt....
En borddekorasjon jeg laget her om dagen....

Noen av de gamle englene mine, som jeg er så veldig glad i....
 
Ha en fin romjul.....
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar