Hei hei...

Hei hei...

fredag 6. august 2010

Endelig.....

Endelig blomstrer disse plantene, som jeg satte i sinkbaljen for 1 måned siden....og grunnen til blomstringen må være tempraturen vi hadde i dag....over 20 grader....nå har de igjen lukket seg fordi det er blitt litt kaldere....dette er en sommerblomst som jeg ikke husker navnet på....det er også første gangen jeg prøver den, men hittil denne sommeren har den vært "mislykket" ettersom tempraturen nesten ikke har vært over 20 grader...

Ellers så blir jeg ferdige med 2 av stolene,som jeg holder på med, i morgen....bilder kommer....

I tilleg har jeg begynte med noe jeg ikke kan, men forsøker alikevell....jeg snekrer....har kjøpt meg materialer og holder på å kle inn en boks i fjøset....egentlig en boks for hest, men foreløpig lagrer vi sagflis der....bilder kommer etterhvert....

Vi har også startet grunnarbeidet for oppsetting av ny bu....min arbeidsbu....gleder meg til å få samlet alt "rotet" mitt på en plass....men jeg bor slett ikke sammen med noen handyman, så dette tar litt tid, men ting går fremover.....god helg.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar