Hei hei...

Hei hei...

torsdag 26. august 2010

Rosa......



I dag har holdt på å dele og flytte planter....rart så store enkelte har blitt med så lite sol som vi har hatt i sommer....litt nyplanting har det også blitt....underlig så mange rosa planter jeg "plutselig" har fått i hagen min....jeg som før ikke "likte" de sarte, duse fargene på planter....nå er de "plutselig"blitt mine favoritter........

Men hvordan går det med mannen med de 10 tommeltottene da??? Håndarbeidsboden min.....joda, det går saaaaakte fremover.....skal bli ferdig før vinteren setter inn, sier mannen......hmmm, jeg håper da det......


I morgen formiddag drar vi til Trondheim.....skal feire svigermors 80 årsdag....og selvfølgelig besøke mange butikker....God helg til alle......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar