Hei hei...

Hei hei...

lørdag 7. august 2010

Hjemmealenelørdag.....

Familien min digger musikk, konserter og festivaler....men ikke jeg.....i helgen er det Frøyafestival med masse kjendiser og full pakke fra morgen til kveld...mannen i huset og døtrene koser seg i finværet, som er her akkurat nå.....imens sitter jeg hjemme å koser meg med litt håndarbeid, nyinnkjøpte interiørblader og snekring......hver sin interesse.....






 Her er noen bilder på tingenes tilstand....det kommer
seg etterhvert....men alt blir vel mye bedre med noen malingsstrøk....fjøset er veeeldig gammelt og stått uberørt i 20-30 år....men selve tømmerkassen har holdt seg fint....men jeg tenker at om noen år river vi hele fjøset og setter opp en stall på 1 plan...

I hagen blomstrer peonvalmuen, som jeg fikk fra Anny i hagelaget....den sprer seg villig, men hva gjør vel det når den er så vakker....







Her har jeg fått tatt et bilde av hanefar...jeg har 3 høner eller vaktel om du vil....dette er en rase som er liten av vekst og legger noen bittesmå egg....




Endene jeg fikk tak i tidligere i sommer har nå vokst seg litt større....tammere har de også blitt....nå har de fått seg en mye større inngjerdet uteplass og huset de bor i er en gammel jordkjeller....

1 kommentar:

  1. Så trivelig å se gamle kjente her inne :) Ser de vokser og trives ja!

    SvarSlett