Hei hei...

Hei hei...

mandag 1. mars 2010

Loppemarked


I helga var jeg på årets første loppemarked....håpet på noen gamle, slitte møbler, men dessverre, nesten ingen møbler på dette markedet...

I stedet rasket jeg med meg noen heklaputer, som jeg i lengre tid hadde  ønsket meg...egentlig hadde jeg tenkt å hekle noen selv, men nå slapp jeg jo det....

Fikk også tak i en del beige rutete stoff, som så ok ut....tenkte å sy ett eller annet av det....men da jeg kom hjem å begynte å se nærmere på stoffet, viste det seg at det var 2 sett gardiner jeg hadde tatt med meg...
Jeg har 2 kjøkkenvinduer så jeg måtte prøve dem der før jeg klippet de i stykker....
Så tenkt så gjort....gardinene ble vasket, strøket og fikk maljer til opphenging....

I utgangspunktet er jeg ikke noe særlig glad i slike gardiner lengre....har de siste 4-5 årene kun hatt liftgardiner....men resultatet ble bedre enn antatt, så de får henge en liten stund, hmmm, tror jeg......

2 kommentarer:

  1. Hmmm... Har det vært loppemarked? Ikke fått med meg! Jeg skal iløpet av sommeren på loppemarkedjakt etter sånn pigetitter som du har, en gyngestol og flere fløtemuggermm! Gleder meg også til loppis i Sverige i sommer! :) Lopper er gøy!

    SvarSlett
  2. moro med loppis ja.....du får fylle bilen med loppefunn når du er i sverige....så blir det kanskje noe på meg også....er spent på butikken og sykurs....er du i rute?

    SvarSlett