Hei hei...

Hei hei...

lørdag 20. mars 2010

Minnevegg



Jeg har nettopp laget meg en minnevegg på veggen mellom 1 og 2 etasje....her har jeg gamle bilder av min mor og far, svigermor og svigerfar, min samboer, mine barn og ett bilde fra jeg selv gikk i barnehagen sammen med 2 av mine søstre....

Det som er så fint med en slik vegg er at en kan forandre utseende på veggen etter humør, årstid, eller la alt stå der til "evig tid"...

Jeg har også denne helgen vært på loppemarked...ett på frøya og ett på hitra...utbyttet ble litt magert, men dette fikk jeg med meg:

3 hvite fat fra figgjoflint, en lang løper i hardangersøm, ei mugge fordi den hadde blått i seg, og ei lita skål i turkis...

Fikk ikke gjort noe med gyngestolen i dag....men når alle sømmene er håndsydd og båndet festet blir den slik...

Her ser du før og etterbilder.....


.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar