Hei hei...

Hei hei...

tirsdag 16. mars 2010

Slik går nå dagene....

Jeg venter på våren...men ute laver bare snøen ned....kameraet mitt virker ikke som det skal, derfor ingen bilder denne gangen....loppemarkedet i helga ga meg noen godbiter i form av gamle egersundfat med blomster på...noen små duker med blomster på, noen gamle kopphånduker med blomster på, en gammel mugge med blomster på,  pluss diverse andre småting...jeg er veldig glaaaad i blomster utendørs, men blomster på ting å tang har helt til nå, vært meg helt utenforstående....nå begynner jeg å synes at det er litt fint...hvor blir det av våren da dere?

3 kommentarer:

  1. Våren ligg under snøen og ventar på oss,den... (trur eg...)
    Inntil den finn det for godt å titta fram får me nøya oss med blomar på koppar og kar.
    God onsdag:0)

    SvarSlett
  2. Tok du alle gobitene før jeg kom??!!! Vil se bilde!

    SvarSlett
  3. Bilde kommer....satte 2 poser i bila like før du kom....gleder meg til helga,flere loppemarked får besøk av meg...

    SvarSlett