Hei hei...

Hei hei...

tirsdag 17. april 2012

Fristelser....

I går var jeg på jobb i gartneriet...det er så mange fristelser der som blomstrer noe utrolig...men tiden er vel ikke helt moden ennå for å plante ut granium, spansk margaritt, flittige lise osv....MEN stemor er en fin plante, som tåler opptil -5....ja da lot jeg meg friste til å kjøpe noen......
Loppiskurver og gamle plantekar liker jeg å bruke....
Dagen i dag var litt kald selv om sola var oppe på himmelen.....uansett fikk jeg plantet 12 sorter frø ute, i kaldbenk.....det har jeg ikke gjort før, så det blir spennende å se resultatet om 3-4 uker....
Her begynner påskeliljer, snøklokker og perleblomster og si takk for seg for i år....
Ellers så ser det ut til at det meste i hagen har begynt å våkne til liv etter vinteren...dette er en av mine favoritter....
RIDDERSPORER

Ha en fin uke.....



1 kommentar:

  1. Det er en fin tid vi har i møte nå, og det er lett å glemme hvor fort vær og temperatur svinger denne tiden. Det er koselig når plantene ute våkner til liv igjen, og vi samtididg kan plante i krukker og kar. Håper det spirer og gror fint med deg fremover;)

    SvarSlett