Hei hei...

Hei hei...

søndag 29. april 2012

Luftetur...

I dag har lille vaktelhane vært utenfor buret sitt og luftet seg i finværet....jeg har bare hanen igjen nå, men det kommer 6 nye høner om en måneds tid....
Margarittene jeg kjøpte her om dagen har jeg plantet om i 3 sinkbøtter.....jeg har jo konfirmant i år, så disse 3 bøttene skal pryde inngangen....det kan jo fort bli frost enda, så jeg setter dem inn i bua mi om natten.....
Her er en av pusene i huset(jeg har 4)..han lurer litt på hanen, men holder seg litt på avstand for hanen er ikke til å spøke med hvis du er katt.....han springer nemlig etter dem og hakker hvis de kommer for nær....
Har fått gjort litt i hagen i dag også....luket, delt og plantet om....
Og været har vært nydelig.....vil ha mange slike dager.....
Ha en solrik uke du også.....

1 kommentar:

  1. Ja takk håper å på sol, men bönderne håper nok på att det skal regne en hel del...
    Fine bilder du har lagt ut, så söt katten er. Ja det er nok ikke morro å väre katt i nebben på hanen...
    Sinkböttene er jo helt fantastiske med de blomstene i, ja det ble jo såå kjempefint! Ja jeg hadde nesten frost her om dagen har jo värt skit kallt her hos meg hele siste uken, så det er nok ikke feil å sette inn krukkene i boden på netterne...
    klem

    SvarSlett